معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث عزتمندی و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد.

محسن حسین‌میرزایی در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: انتخابات مظهر قدرت ملی است و افزایش مشارکت در انتخابات، انسجام داخلی و اقتدار بین‌المللی کشور را در همه عرصه‌ها به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه اسفند امسال دو انتخابات مهم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری برگزار خواهد شد، افزود: پیش ثبت‌نام انتخابات با استقبال خوبی به پایان رسید.

وی به اطلاع‌رسانی خوب و استقبال اقشار مختلف برای پیش‌ثبت‌نام اشاره و اضافه کرد: ۶۸۲ نفر در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور برای رقابت ثبت‌نام کردند که این تعداد داوطلب در تاریخ استان بی‌سابقه بوده است.


بیشتر بخوانید

شفافیت سیاست اصلی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری است


حسین میرزایی گفت: ۶۰ درصد از داوطلبان استان در رده سنی۳۰ تا ۴۵ سال هستند که این آمار نشان می‌دهد که جوانان عزم خود را برای خدمت به استان و کشور جذب کرده‌اند و وارد میدان شده‌اند تا با حضور در مجلس برای رفع مشکلات کشور برنامه‌ریزی کنند.

وی اظهار داشت: ۱۰۸ نفر از پیش ثبت‌نامی‌ها در استان با مدرک تحصیلی دکترا هستند و حضور و اقبال زنان در این دوره از انتخابات بالا بوده است.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه در کشور ایران مردم مَحرم‌ترین افراد به نظام و دولت هستند و هیچ چیز نباید از مردم پوشیده بماند و آحاد مردم باید مطلع شوند، اظهار داشت: در ستاد انتخابات استان، عزم است که کار را شفاف جلو ببریم و چیزی برای مردم پنهان نداشته باشیم و اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح انجام شود.

وی تصریح کرد: در انتخابات باید بی‌طرفی مطلق باشد تا زمینه مشارکت و اقبال عمومی برای حضور در پای صندوق رای افزایش پیدا کند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت لازمه برگزاری انتخابات است که مانند یک زنجیر به هم مرتبط است، گفت: با حضور اقشار مختلف مردم شاهد حضور خوب در مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس بودیم.

وی بر برگزاری جلسات مختلف با حلقه‌های میانی، اقشار مختلف، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان برای افزایش مشارکت تاکید کرد و اظهار داشت: همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید برای افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.

حسین میرزایی با تاکید بر رفع مشکلات فرهنگی استان افزود: توجه به مسایل فرهنگی زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه کتاب و فرهنگ ترویج کتابخوانی، بر احداث کتابخانه دستنا و بازفت تاکید و اضافه کرد: اگر امکان احداث کتابخانه وجود ندارد کتابخانه در روستای مجاور انتقال داده شود و در خصوص کتابخانه بازفت نیز چنانچه زمین بهتری فراهم نشود در همان محل پیشنهادی عملیات احداث آغاز شود.

حسین‌میرزایی بر اجرای هر چه سریعتر عملیات کتابخانه رودکی شهرکرد تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان فرصت کار و عملیات عمرانی در استان محدود است و باید هرچه سریعتر عملیات‌های طرح‌های عمرانی در استان آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار