اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی، تبلیغات و برندسازی از ۳۱ مرداد ماه در قزوین برپا می‌شود.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: امروزه چاپ و بسته بندی محصولات، نقش مهمی در خصوص فرآیند بازاریابی دارد و بطور کلی فروشندگان و صادرکنندگان، در راستای تحقق اهداف و موفقیت در حوزه فروش و بازاریابی باید به اصول و قواعد مربوط به آن توجه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر برگزاری نمایشگاه تخصصی در این حوزه، فرصت و بستر مناسبی را برای تبادل اطلاعات و آگاهی از به روزترین فناوری‌ها و ماشین آلات در این صنعت، فراهم می‌کند.

خورگامی افزود: اولین نمایشگاه چاپ، بسته بندی، تبلیغات و برند سازی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی، از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بیش از ۳۰ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، همدان، تهران و البرز تولیدات و محصولات خود در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

خورگامی افزود: همچنین کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های بسته بندی، کارگاه تخصصی چاپ، کارگاه تخصصی بسته بندی باقلوا و شیرینی نیز در ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

برچسب ها: نمایشگاه ، صنعت چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.