مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در نرخ مصوب بلیت اتوبوس زائران اربعین به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند.

دو روز پیش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان یزد نرخ‌های مصوب اتوبوس از یزد به مرز‌های سه گانه را اعلام کرد. 

رستگاری، نرخ بلیت اتوبوس به مرز چذابه را ۶۵۱ هزار تومان، مرز مهران ۵۶۰ و شلمچه را ۵۵۸ هزار تومان اعلام کرده بود.

به گفته شهروندان  قیمت‌های مصوب اتوبوس از یزد به مرز‌های سه گانه رعایت نمی‌شود و رانندگان به بهانه اینکه از طرف مرز مجبورند بدون مسافر به یزد برگردند بعضا تا یک میلیون و صد هزار تومان کرایه از زائران اربعین حسینی می‌گیرند.

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های استان یزد گفت: قیمت‌های مصوب برای برگشت یک سر خالی هم لحاظ شده و به همین دلیل نرخ کرایه کمی بالاتر بوده است، اما گزارشاتی رسیده که نرخ‌ها رعایت نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه برای بهتر شدن شرایط در فروش بلیت و افزایش ناوگان در حال تلاش هستیم، ادامه داد: بیشتر بلیت‌های مسیر مرز در حال فروش اینترنتی است که مشکلی از بابت نرخ در این زمینه وجود ندارد و تخلفات در بحث اتوبوس‌های کاروانی است که نرخ‌ها را بالا اعلام می‌کنندو امروز نشست‌هایی با اصناف داشتیم واصناف قبول کردند که از فردا نظارت‌ها بیشتر و نرخ‌ها رعایت شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های استان یزد گفت: برای تخلفات احتمالی نمایندگان راهداری در دفتر مسافربری ترمینال حاضر هستند و بصورت لحظه‌ای وضعیت‌ها را بررسی می‌کنند و سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان یزد نیز برای دریافت تخلفات در این حوزه آمادگی رسیدگی دارد و نتیجه هم به مردم اطلاع داده میشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.