فرمانده انتظامی عنبرآباد در جلسه شورای پیشگیری از سرقت گفت: با نزدیک شدن به فصل برداشت خرما اقدامات پیشگیرانه پلیس در این حوزه تشدید خواهد شد.

فرمانده انتظامی عنبرآباد در جلسه شورای پیشگیری از سرقت گفت: با نزدیک شدن به فصل برداشت خرما اقدامات پیشگیرانه پلیس در این حوزه تشدید خواهد شد و باغداران نیز در این حوزه با پلیس همکاری می‌کنند. 

 سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: با توجه به شروع برداشت محصول خرما این موضوع به صورت ویژه در دستور کار همکاران بنده قرار گرفته و در این خصوص تدابیر و اقدامات پیشگیرانه با همکاری باغداران تا پایان فصل برداشت خرما اعمال خواهد شد.

او افزود: با همکاری باغداران، گماردن نگهبان دائم در تمامی نخلستان‌ها و صدور کارت شناسایی برای آنان و همچنین راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و استفاده از گشت‌های رضویون بسیج از جمله اقداماتی است که در راستای پیشگیری از سرقت خرما در سطح شهرستان اجرایی می‌شود. 

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: بازرسی و کنترل مراکز خرید و فروش خرما در سطح شهر، با تاکید بر ایمن سازی این اماکن و نصب دوربین‌های مداربسته و کنترل مجرمان سابقه دار نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ رضا فیروزبخت در پایان ضمن تاکید بر توجه باغداران به موارد پیشگیری از سرقت تاکید کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و با پشتیبانی دستگاه قضایی قاطعانه با سارقان برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار