مدیر شرکت نفت جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فرسودگی‌هایی که از نظر مخازن و تلمبه‌ها در جایگاه شیلات وجود داشته است، برای رفاه شهروندان اقدام به نوسازی جایگاه شیلات و اجرای طرح کهاب در جایگاه شیلات کردیم.

کمالیار مدیر شرکت نفت جنوب سیستان و بلوچستان گفت : باتوجه‌به طرح کهاب که طرح جمع‌آوری بخارات می‌باشد جایگاه شیلات نیاز به تعمیرات و اجرای این طرح بر اساس مصوبه مجلس داشته و باید اقدام به اجرای آن کند که از نظر زیست‌محیطی بسیار مهم است.

وی افزود: با توجه به فرسودگی‌هایی که از نظر مخازن و تلمبه‌ها در جایگاه شیلات وجود داشته است، برای رفاه شهروندان اقدام به نوسازی جایگاه شیلات و اجرای طرح کهاب در جایگاه شیلات کردیم.

وی گفت: در جایگاه شیلات تعویض کلیه تلمبه‌ها و ایجاد سکوی جدید و نوسازی مخازن و طرح شهاب اجرا شده و پیشرفت فیزیکی آن بالای ۸۰ درصد می‌باشد و انشا الله تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و بار ترافیکی جایگاه‌های سوخت دیگر کم خواهد شد.

ی در خصوص ارائه خدمات سی‌ان‌جی در جنوب استان، از مدت‌ها پیش شرکت نفت پیش‌بینی ورود گاز را به شهرستان کرده بود و هم اکنون در بخش جنوب استان ما پنج جایگاه در حال احداث داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار