اربعین امسال ۵ موکب از شهرستان فردوس، پذیرای زائران اربعین در کاظمین است.

مقدس رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان فردوس گفت: ۳ موکب پذیرایی با ظرفیت ۳ هزار وعده صبحانه، ۳ هزار وعده ناهار و هزار و ۵۰۰ وعده شام به مدت ۱۵ روز پذیرای زائران اربعین در کاظمین است.

او افزود: علاوه برموکب‌های پذیرایی، ۲ موکب نانوایی نیز از شهرستان فردوس با ظرفیت پخت روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ قرص نان به مدت ۲ هفته به زائرین اربعین خدمت رسانی خواهند کرد.

مقدس همچنین در خصوص کمک‌های مردم شهرستان فردوس به بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: شهرستان فردوس به مدت ۴ سال، کمک سالانه ۲۶۷ میلیون تومانی را برای بازسازی عتبات عالیات تعهد کرده است که برای توسعه و بازسازی حرمین شریفین جوادین (ع) و ساخت صحن مطهر حضرت امام محمد باقر (ع) هزینه می‌شود و هم اکنون نیز ۳۴ نفر از نیرو‌های فنی شهرستان فردوس در کاظمین به توسعه و ساخت صحن مطهر حضرت امام باقر (ع) کمک می‌کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان فردوس از افرادی که آمادگی دارند تا در این مأموریت خداپسندانه شرکت کنند خواست در ستاد بازسازی عتبات عالیات فردوس نام نویسی کنند تا برای اعزام آنان در فرصت مناسب اقدام شود.

او ادامه داد: مردم همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود به بازسازی عتبات عالیات را به شماره حساب ۰۱۰۷۹۵۲۵۲۲۰۰۸ نزد بانک ملی و کارت مجازی ستاد به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۸۰۰۰۱۴۶۴۸ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.