یادواره شهدای مدافع حرم با حضورخانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در امامزاده محمد صالح انار برگزار شد.

در این مراسم معنوی، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار به بیان نقش و جایگاه شهدا در دنیای امروز پرداخت و گفت: شهدای مدافع حرم و دیگر شهدا از جان، مال و ناموس خود گذشتند تا امروز امنیت، آزادگی و سرافرازی را برای میهن اسلامی به ارمغان بیاورند.

او افزود: مردم ولایتمدار شهرستان انار با بیش از ۱۲۳شهید در تمامی زمینه‌های انقلاب و در هر برهه از نظام اسلامی شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

امام جمعه انار تصریح کرد: به مناسبت ۱۸مرداد سالروز شهادت اولین شهید روحانی استان کرمان حجت الاسلام سعید بیاضی زاده و همچنین به یاد سردار دل‌ها شهید مدافع حرم سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم این مراسم برگزار شد.

او بیان داشت: عنوان شهدای مدافع حرم را حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کرد، چون این شهدا از حرم خاندان عصمت و طهارت دفاع می‌کنند.

علیدادی سلیمانی افزود: اولین شهدای مدافع حرم در زمان ائمه معصومین (علیهم السلام) حضرت علی، حمزه عموی پیامبر و بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بودند.

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در انار

امام جمعه انار به بیان ویژگی‌های شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: این شهدا علاوه بر دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) از انقلاب اسلامی، مردم و امنیت دفاع کردند که سومین ویژگی این شهدا این بود، غریبانه و مظلومانه به شهادت رسیدند.

این مراسم با مداحی و سرود همراه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار