رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: اولین جشنواره سرود شهروندی با عنوان نواشهر مهر ماه امسال در قزوین برگزار می‌شود.

حسین برجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: این جشنواره در شش محور حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه؛ حفظ و گسترش فضای سبز و تفکیک پسماند از مبداء برگزار می‌شود.

وی ارتقای فرهنگ شهروندی با بکارگیری ابزار هنر، ایجاد بستر لازم در ساماندهی گروه‌های سرود و اجرای سرود‌هایی با مضامین شهروندی و در نهایت شناسایی استعداد‌های برتر و حمایت از هنرمندان قزوینی در عرصه سرود را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: فراخوان جشنواره از اول شهریور ماه و مهلت ثبت نام تا ۳۰ شهریور ماه تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار در کلان شهر‌ها تا بیستم مهرماه و مسابقه نهایی جشنواره نیز در ۳۰ مهرماه امسال خواهد بود.

برجی در خصوص جوایز ویژه جشنواره نیز گفت: گروه اول این جشنواره ۱۵ میلیون تومان، گروه دوم ۱۲ میلیون تومان و گروه سوم نیز ۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جوایز ویژه کلان شهر‌ها نیز همین مبلغ برای گروه‌های اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

برجی تصریح کرد: این جشنواره امسال در سطح استانی و بخش ویژه کلان شهر‌ها و در سال آینده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار