حریم خصوصیتان با به‌روزرسانی جدید واتساپ در خطر است

کاربران واتساپ باید مراقب به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان باشند چرا که در غیر این صورت ممکن است حریم خصوصیشان نقض شود.

واتساپ در چند سال گذشته تغییرات زیادی برای بهبود تجربه کاربران خود ایجاد کرده است.

جدیدترین ویژگی این پیام‌رسان، اشتراک‌گذاری صفحه با مخاطبین است که به آن‌ها اجازه می‌دهد هر آنچه در صفحه نمایش خود می‌بینند با مخاطب به اشتراک بگذارند.

هدف از اشتراک‌گذاری صفحه این است که به کاربران اجازه دهد بخش‌هایی از وب‌سایت‌هایی را که مرور می‌کنند، اسنادی را که مشاهده می‌کنند، یا حتی نحوه دسترسی به ویژگی‌های یک برنامه یا دستگاه را با دیگری به اشتراک بگذارند.

در توضیح بیشتر درباره این به‌روزرسانی جدید، متا در یک بیانیه مطبوعاتی گفت این ویژگی جدید اجازه می‌دهد در حین تماس، صفحه نمایش خود را به صورت زنده برای مخاطب پخش کنید.

پس از عرضه رسمی این ویژگی در هفته‌های آینده، کاربران یک نماد اشتراک‌گذاری را در برنامه مشاهده می‌کنند و پس از ضربه زدن بر روی آن، این گزینه به آن‌ها اجازه می‌دهد یک برنامه خاص یا کل صفحه خود را با مخاطب به اشتراک بگذارند.

اگرچه این قابلیت مفید به نظر می‌رسد، اما حتماً پیش از استفاده مطمئن شوید که هر آنچه را که نمی‌خواهید دیگران ببینند پنهان کنید!

گفتنی است بسیاری از برنامه‌های کاربردی مانند Google Meet، Microsoft Meet، Zoom و FaceTime اپل در حال حاضر این ویژگی مهم را ارائه می‌کنند.

منبع: دیلی میل

برچسب ها: حریم خصوصی ، واتساپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار