رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواف گفت: حدود ۳۱ درصد تعهد اشتغال این شهرستان خراسان رضوی طی سال جاری تاکنون محقق شده است.

عبدالله عرب نژاد روز دوشنبه در نشست خبری افزود: از مجموع یک هزار و ۶۷۰ نفر تعهد اشتغال در شهرستان خواف طی سالجاری، تاکنون اشتغالزایی برای ۵۱۷ نفر محقق شده است.

وی بیان کرد: این فرصت‌های شغلی مربوط به بخش‌های مختلف اعم از صنعت و معدن، کشاورزی، میراث فرهنگی، مشاغل خانگی و نهاد‌های حمایتی و ... است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواف ادامه داد: مجموع اعتبارات تبصره ۱۶ مخصوص نهاد‌های حمایتی شهرستان خواف شامل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در سالجاری ۷۷۰ میلیارد ریال است که از این میزان ۳۰۴ میلیارد ریال تاکنون تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: از این میزان ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار به کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اختصاص یافته و ۲۸۰ میلیارد ریال آن تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

عرب نژاد میزان اعتبارات اشتغالزایی بهزیستی خواف طی سالجاری را افزون بر ۹۰ میلیارد ریال ذکر کرد و از تخصیص ۲۴ میلیارد ریال آن تاکنون خبر داد و گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات فوق به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: ۵۴ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات مشاغل خانگی به شهرستان خواف اختصاص یافته و مراحل جذب و تخصیص آن‌ها در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب یک هزار و ۳۷۰ طرح طی سال گذشته در شهرستان خواف برای اشتغالزایی یک هزار و ۷۳۰ نفر پرداخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.