مدیرعامل شرکت هواپیمایی گفت: برای اولین بار در راستای تسهیل رفاه زائران پروازهای اربعین به مقصد نجف از شهرهای کرمانشاه و ایلام برقرار شده است.

آقای رامین حمزه  با بیان اینکه پروازهای اربعین  از ۲۷ مرداد آغاز می شود، گفت: فروش بلیت های هواپیمایی هم از ۲۷ مرداد از طریق شرکت های هواپیمایی  و وب سایت شرکت ها به شکل اینترنتی امکان پذیر است.

 

به گفته مدیرعامل شرکت هواپیمایی،  سال گذشته شرکت هواپیمایی قشم ۱۷ هزار نفر مسافر را جابه جا کرد و امسال هم با توجه به ظرفیت های در نظر گرفته شده ۱۷ هزار نفر جابه جا خواهند شد و برای پروازهای نجف ۴تایپ پروازی از جمله ۲ فروند ایرباس ۳۲۰ ، یک فروند فوکر و یک فروند آرجی در نظر گرفته شده است.

 

حمزه گفت: امسال در راستای تسهیل و رفاه در سایر شهرها از جمله شهرهای مرزی کرمانشاه و ایلام پروازهای مستقیم به نجف گذاشته شده و برای اولین بار است که از قشم،  بندرعباس و شاهرود   م پرواز موردی برقرار کرده ایم.

 

او ادامه داد: فروش بلیت پروازهای اربعین طبق مصوبه سازمان هواپیمایی با نرخ مصوب است  و نگاه به پروازهای اربعین به هیچ عنوان درآمدی نیست و در راستای تسهیل و رفاه زائرانی اربعین تمام توان خود را برای برقراری پرواز ایمن به کار خواهیم گرفت‌.

 

حمزه افزود:  روزانه سه پرواز از ترمینال سلام هواپیمایی قشم به نجف پرواز خواهد داشت و با توجه به افزایش حجم پروازها امکان تاخیرهای موردی در این بخش وجود دارد و تمام شرکت های هواپیمایی تلاش می کنند که تاخیر در پرواز ایجاد نشود و در این راستا هم هواپیمای پشتیبان  در فرودگاه امام خمینی در نظر گرفته ایم،  اما با توجه به شرایط آب هوایی و افزایش ترافیک پروازی و نقص فنی غیر قابل پیش بینی برخی از تاخیرها  اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین امیدواریم هستیم زائران برخی از شرایط را درک کنند.

 

او گفت: بسته های غذایی را از طریق هواپیما کارگو به فرودگاه نجف ارسال کرده ایم،  همچنین میز پاسخ گو در فرودگاه نجف در ایام اربعین به صورت ۲۴ ساعته مستقر کرده ایم تا مشکلی در این حوزه برای زائران ایجاد نشود‌.

 

حمزه گفت: امسال برای افزایش و تسهیل سفرهای اربعین  هواپیمایی قشم پروازهای خارجی برنامه ای  خود  از جمله  تفلیس  را کاهش داده است و با راه اندازی و استفاده از سرورهای قوی فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین به مقصد نجف را تقویت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار