هم‌اکنون طرح مهم و اساسی سد و خط انتقال آب باباحیدر فارسان با جدیت و به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجراست.

فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در شورای اداری فارسان با اشاره به فعال بودن تمامی طرح‌های آبی گفت: روند اجرایی طرح‌های آبی مرتبط با استان و شهرستان فارسان در دولت سیزدهم تسریع و شتاب گرفت.

وی تاکید کرد: در این مدت تعدادی از این طرح‌ها مانند خط انتقال روان‌آب شهر جونقان در فصل‌های غیر زراعی به سد آلج تکمیل شد.


بیشتر بخوانید


کریمی افزود: هم‌اکنون طرح مهم و اساسی سد و خط انتقال آب باباحیدر فارسان با جدیت و به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجراست در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اجرای طرح‌های آبی در فارسان توانسته در مدیریت هر چه بهتر منابع آب این شهرستان فارسان با هدف رفع نیاز آبی مردم در خصوص تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار، کشاورزی و صنعت اقدام کند.

کریمی ادامه داد: البته پیگیری‌ها و حمایت‌های مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری و شهرستان فارسان نقش اصلی و راهبُردی در تسریع روند اجرایی طرح‌های آبی استان و این شهرستان داشته که قابل قدردانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۴:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خواهشاً انتقال آب از سرشاخه های کارون به دشت زرین کوهرنگ هم توسط مسولان و نمایندگان و مدیرعامل شرکت آب منطقه آیی استان هم پیگیری و اجرایی شود
آخرین اخبار