رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تا پایان روز ششم نسبت به تمامی ادوار گذشته ثبت‌نام‌ها رکورد زد.

محسن حسین‌میرزایی گفت: تا پایان روز ششم مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری ۴۵۳ نفر موفق به پیش‌ثبت‌نام شدند که رکورد تمامی ادوار را شکست.

وی افزود: از مجموع پیش‌ثبت‌نام شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری ۱۱ درصد بانوان و ۸۹ درصد آقایان هستند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: تعداد داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه چهارمحال و بختیاری تا پایان روز ششم از شهرکرد، سامان و بن ۱۵۱ نفر، از اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار ۱۲۶ نفر، از لردگان، فلارد و خانمیرزا ۱۱۲ نفر و از بروجن ۶۴ نفر است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: از مجموع پیش‌ثبت‌نام شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری چهار درصد دارای مدرک حوزوی، ۱۶ درصد دکتری، ۶۸ درصد کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) و ۱۲ درصد کارشناسی (لیسانس) دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این تعداد ۴۲ درصد ۳۰ تا ۴۰ سال و بقیه بالای ۴۰ سال سن دارند.

وی گفت: پیش‌ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه آغاز شده است و تا ۲۲ مردادماه جاری ادامه دارد که به‌عنوان شرط ثبت‌نام نهایی به‌شمار می‌رود.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: برای محقق شدن انتخاباتی رقابتی و توأم با مشارکت حداکثری مردم از تمامی نخبگان، متخصصان، فرهیختگان و صاحب‌نظران متعهد و کسانی که دغدغه پیشرفت و تعالی چهارمحال و بختیاری را دارند انتظار می‌رود در مدت زمان باقی‌مانده اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند تا روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال شاهد انتخاباتی پُرشور، گسترده و اُمیدآفرین باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار