دهقان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه باید با همدلی، انسجام و وحدت امید را در مردم ایجاد کنیم تا شاهد اتفاقات موثری در شهرستان باشیم.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق در شورای اداری شهرستان گفت: فرایند انتخابات در ۴۴ سال گذشته انقلاب، یکی از عوامل مهم اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است و یکی از راه‌های مصونیت کشور از توطئه‌های دشمنان در آینده، برگزاری یک انتخابات قوی، رقابتی و با مشارکت حداکثری است.

او افزود: هرچه مشارکت بیشتر باشد، نمایندگان مجلس از قدرت بالاتری برای تدوین و خلق قوانین راهگشا برخوردار هستند بنابراین مهم‌ترین اولویت کشور، افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه است.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران شهرستانی خود را محصور در ساختمان اداری شهرستانی نکنند و مدام پیگیر نیاز‌ها و ضرورت‌های شهرستان تا حصول نتیجه از مرکز استان باشند. 

او تأکید کرد: مدیران شهرستان برای جذب اعتبارات ملی و استانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و این موضوع را برای اجرای طرح‌های خود دنبال کنند.

دهقان خاطر از اعتبارات ۲ درصد عوارض فروش معادن شهرستان به عنوان یک نوع اعتبار ترمیمی برای سازمان‌ها و ادارات برای اجرای خدمات در سطح شهر و روستا یاد کرد و گفت: اعتبارات ۲ درصد، اعتبارات کلی شهرستان نیست و ادارات به دنبال جذب اعتبار استانی خود باشند. 

او در ادامه یادآورد شد: در اولین جلسه شورای اداری بیان داشتیم که قرار نیست طرح جدیدی را رقم بزنیم مگر بر اساس نیاز‌های شهرستانی و اولویت، طرح جدیدی کلنگ زنی و اجرا شود..

فرماندار بافق در بخشی از سخنان خود به پیگیری و تامین زیرساخت‌های طرح ۱۴۵ واحد اقدام ملی مسکن در بافق اشاره کرد و افزود: این طرح حدود هشت ماه راکد مانده بود که با پیگیری مدیر بنیاد مسکن شهرستان، زیرساخت‌های اساسی این طرح از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب شهری در مدت ۲ ماه به طور کامل اجرا شد. 

او همچنین در مورد طرح نهضت ملی مسکن گفت: اختصاص ۳۷ هکتار زمین به این طرح قطعی شده و با همکاری شهرداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان و تاکیدات امام جمعه بافق، طراحی جامع این مجموعه به اتمام رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار