نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بر تعیین تکلیف جاده مسدود نهبندان- سربیشه و تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان تاکید کرد.

نخعی در صحن علنی مجلس با تاکید بر تعیین تکلیف محور نهبندان- شهداد و اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت: تذکر اول بنده به وزیر راه و شهرسازی است که بار‌ها در خصوص مسدود بودن جاده نهبندان- شهداد که یکی از شریان‌های اصلی شرق کشور است و معیشت بسیاری از مردم در سه استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان به این جاده گره خورده تذکر دادم، ولی متاسفانه جز قول دادن، چیزی در عمل مشاهده نکردیم.

او گفت: وضعیت و کیفیت بسیار نامناسب جاده‌های فرعی و روستایی مردم ما را به شدت کلافه کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: روند احداث باند دوم مسیر‌های ارتباطی نهبندان- بیرجند، نهبندان- زابل و سربیشه به مرز ماهیرود متاسفانه مدتی است با کندی بسیار زیادی مواجه شده است.

نخعی خطاب به مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی و نظارتی گفت: تعارفات را با برخی از پیمانکاران این مسیر که کم کاری می‌کند و تمکین مقررات و قوانین نمی‌کنند را کنار بگذارید.

او خطاب به رئیس جمهور ضمن تشکر از اقدامات جهادی و روحیه خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی گفت: چندین ماه از سفر جنابعالی به خراسان جنوبی می‌گذرد و حرف‌هایی از اعتبارات سفر زده شد، اما در عمل اقدامی صورت نگرفته که لازم است هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس همچنین خواستار تعیین تکلیف طرح توسعه نهبندان و سربیشه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار