عطایی گفت: زبان و قلم خبرنگاران و اهالی رسانه باید برای بیان حق و حقیقت باشد.

علی عطایی مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملوی اردکان در نشست با خبرنگاران شهرستان اردکان گفت: این هم‌اندیشی را به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌کنیم به این بهانه که تأثیرگذار هستند و نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی، ورزشی باشگاه دارند. امیدوارم با ارائه انتقادات، پیشنهادات و راهکار‌ها از طرف شما بتوانیم در کنار سایر باشگاه‌های ورزشی استان یزد، مقام‌آوری داشته باشیم.

او با خطاب قرار دادن خبرنگاران افزود: زبان و قلم خبرنگاران و اهالی رسانه باید برای بیان حق و حقیقت باشد تا ما شاهد موفقیت‌های ورزشی اردکان باشیم. سعی کنید خبر‌ها را از منابع معتبر تهیه کرده و از ایجاد شایعه بپرهیزید. امروز که نفوذ شبکه‌های اجتماعی در بین مردم گسترده است شما باید به مستندات توجه کنید و از ما بخواهید که آیا خبری که در رابطه با باشگاه است صحت دارد یا خیر؟ 

عطایی ادامه داد : ما فعالیت خود را در ۷ رشته ورزشی دوومیدانی، فوتسال، فوتبال ساحلی، شمشیر بازی، بدمینتون، والیبال و فوتبال ادامه خواهیم داد و هیچ رشته ورزشی را اضافه نخواهیم کرد، چون کیفیت برایمان مهم است. قرار است برای رشته‌های شمشیربازی و بدمینتون آکادمی راه‌اندازی و والیبال و فوتبال را نیز از پایه تقویت کنیم.

مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو اردکان در مورد قرارداد‌ها اظهارداشت: با بازیکنان رده جوانان حتی قرارداد‌های بلندمدت نیز می‌بندیم. قرارداد‌ها در سه نسخه تهیه می‌شود که یکی در دست باشگاه، یکی در دست سازمان لیگ و یکی هم در دست خود ورزشکار است. پرداختی‌ها مشخص و بازیکنان با صراحت می‌تواند مبلغ قرارداد خود را بیان کند.

عطایی یادآور شد: در مورد زیرساخت‌ها، چادرملو، آن را جزء وظایف خود می‌داند که از جمله در سطح خُرد، اماکنی که زمین دارند به چمن مصنوعی مجهز خواهند شد. 

او همچنین از احداث و بهره‌برداری استادیوم ۱۵ هزار نفری فوتبال در مجموعه ورزشی رفاهی سردار شهید قاسم سلیمانی طی یک یا ۲ سال آینده خبر داد. همچنین اردکان به زودی کمپ و خوابگاه که محلی برای رفت و آمد تیم‌های ملی باشد، خواهد داشت.

او در زمینه تعامل با خانواده‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در رده بزرگسالان نیازی به ارتباط با خانواده‌ها نمی‌بینیم، اما در رده نونهالان و نوجوانان یکی از اهداف باشگاه ورزشی چادرملو، ارتباط با خانواده‌ها و حتی تشکیل کلاس‌های روانشناسی، زبان و... برای بچه‌ها و خانواده‌هاست.

درحاشیه این نشست از خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار