مسابقات قهرمانی استانی دختران تکواندوکاران یزدی به دلیل کمبود امکانات، بی نظمی‌های پی در پی مدیران در تهیه تجهیزات لغو شد.

داوران و مربیان مسابقات قهرمانی استانی دختران تکواندوکار استان یزد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح  کردند: چندین سال است مسابقات  قهرمانی دختران تکواندوکار یزدی با کمبود امکانات، بی نظمی‌های پی در پی و بدقولی مدیران این رشته در تهیه تجهیزات روبه رو است و این دوره از مسابقات نیز به علت همین مشکلات لغو شد.

آتشبند مربی تکوندوکاران گفت: پاور‌های مورد نیاز سیستم شارژ نشده است، کابل سوکت هوگو‌ها قطعی دارد، کلاه‌ها سنسوری نیستند و کلاه‌های ساده را برای این مسابقات فراهم کردند، زمین بازی خط کشی و حصار کشی ندارد، میزی برای قسمت پزشکی تعریف نشده است، صندلی‌ها به تعداد لازم برای مربیان و داوران موجود نیست.

او ادامه داد: این مسابقات باید مشوق تکواندوکاران ما باشد، اما این بی نظمی‌ها تاثیرات منفی در روحیه تکواندوکاران می‌گذارد.

دختران تکواندوکار اعتراض خود را نسبت به این بی نظمی بیان کرده و گفتند: در ابتدای برگزاری این مسابقات مبلغ ۲۸۷هزار تومان برای تهیه تجهیزات لازم از تکواندوکاران دریافت کردند.

تعدادی از دختران تکواندوکار از شهرستان‌های اطراف استان یزد حضور داشتند که هزینه و وقتشان به هدر رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.