مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: اردو‌های راهیان نور، نماد عینی توجه به ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت است

هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش این استان در افتتاحیه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی غرب و شمال غرب کشور که امروز در یادمان شهدای گمنام دریاچه زریبار مریوان و با حضور سردار باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور، سردار مدنی؛ جانشین سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندار مریوان و دیگر مسئولان استانی و منطقه‌ای برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خطه کردستان، اردو‌های راهیان نور را فرصت مناسبی برای خودسازی توصیف کرد و گفت: اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی فرصتی ویژه برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

ناظمی جلال همچنین از مناطق عملیاتی به عنوان سرزمین نور یاد کرد و افزود: اردو‌های راهیان نور موجب بصیرت افزایی و ارتقای روحیه جهادی خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه سخنانش با اشاره به حضور ۲۰ هزار دانش آموز در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب، راهیان نور را نماد عینی ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: به برکت خون سیدالشهداء، دانش آموزان استان کردستان در ایام اربعین خدمات گسترده و شایانی را به زائرینی که از مرز باشماق عبور می‌کنند، ارائه خواهند کرد.

هاشم ناظمی جلال همچنین با تبریک روز خبرنگار، حضور ۲۰ هزار دانش آموز در اردو‌های راهیان نور غرب و شمال غرب کشور و اشاعه فرهنگ شهداء را مصداقی از تبیین دانست و از دانش آموزان خواست به بهترین شکل ممکن، روایت‌ها را منتقل نمایند.

ناظمی جلال در پایان سخنان خود، مجموعه آموزش و پرورش را همواره در کنار مجموعه سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی عنوان کرد و با تقدیر از فعالیت‌های بسیج دانش آموزی بر ادامه این فعالیت‌ها تاکید کرد.

برچسب ها: راهیان نور ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.