مراسم افتتاحیه اولین رویداد سراسری نوآوری مشارکت‌های اجتماعی (نما) به میزبانی استان آذربایجان شرقی و به همت وزارت ورزش و جوانان کشور امروز در دانشگاه تبریز برگزار شد.

سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: این رویداد با شرکت ۵ تیم از آذربایجان شرقی، ۲ تیم از قزوین، ۳ تیم از اردبیل، ۴ تیم از زنجان و یک تیم از آذربایجان غربی به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه با همکاری مرکز رشد دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد که پس از دو روز ایده پردازی در روز سوم پس از داوری از ۳ تیم برتر تجلیل خواهد شد و تیم‌های منتخب در مرحله نهایی حضور خواهند داشت.

پارسانیا افزود: در این رویداد سراسری، جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره ثبت نام کرده اند که از مجموع ۴۲۲ تیم شرکت کننده در این رویداد، ۸۰ تیم بعنوان تیم برتر در کشور پس از ارزیابی انتخاب شده اند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را فراهم کردن بستری برای جوانان دارای ایده در قالب ان‌جی‌اُ‌ها یا همان سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) برای حل معضلات اجتماعی دانست که ایده‌های نوآورانه و خلاقانه خود را ارائه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.