سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: چهارمین جشنواره عکس «جوان» استان سمنان در ۲ بخش و ۶ موضوع منتشر شد.

احسان امینیان گفت: بخش های این جشنواره شامل «تک عکس حرفه‌ای» و «تجربه» ( تلفن همراه) است.

وی افزود: موضوع‌های این جشنواره نیز «جوان، امید و آینده نگری»، «جوان، ورزش و سلامت اجتماعی»، «جوان، ازدواج، خانواده و فرزندپروری»، «جوان، اشتغال و کارآفرینی اجتماعی»، «جوان، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی» و «جوان، فرهنگ و هویت ملی» است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همچنین موضوع بخش ویژه این جشنواره نیز «جوان، سازمان های مردم نهاد و مشارکت اجتماعی» است.

امینیان با اشاره جوایز این جشنواره ابراز داشت: به نفرات اول تا سوم در بخش حرفه‌ای در مجموع ۳۲ میلیون ریال و به ۵ نفر برگزیده در بخش تلفن همراه در مجموع ۲۵ میلیون ریال اهداء می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست‌الکترونیکی دبیرخانه به آدرس mojefarhang@gmail.com و یا از طریق شماره فضای مجازی ۰۹۳۹۳۳۱۳۷۱۱ در پیام‌رسان تلگرام بصورت فایلی ارسال کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره عکس « جوان» استان سمنان ۱۵ مهر ۱۴۰۱ است.

امینینان بیان کرد: جهت اطلاع از شرایط فراخوان و اخبار جشنواره به نشانی https://faraghatejavan.ir/aksejavan/ مراجعه نمایید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.