رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: برگزیدگان جشنواره عکس «من یک بسیجی‌ام» به مناسبت هفته بسیج در دامغان معرفی شدند و از آنان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین امینیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: از بین آثار ارسالی به جشنواره عکس «من یک بسیجی‌ام» و با رای هیات داوران، آثار هنرمندان نجمه مسافری و امیر اسماعیلی از شهرستان دامغان، احسان فتحعلیان از استان مازندران و خدیجه پشام از خوزستان به عنوان برگزیده شناخته شد و جوایزی به آنان تعلق گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان، با اشاره به اینکه عصر کنونی عصر تصویر است و هنر عکاسی بر اجزا و مناسبات و ارتباطات انسانی تاثیر فراوانی دارد، گفت: در واقع این موضوع، بخشی انکارناپذیر از زندگی انسان امروزه شده است.

او با برشمردن اهمیت برگزاری جشنواره‌هایی از جنس هنر، گفت: نتیجه این اقدام هنری خلق آثار هنری متنوع خواهد بود.

امینیان افزود: نخستین فراخوان عکاسی با عنوان من یک بسیجی ام اهدافی، چون تقویت نگاه خلاقانه و بررسی ابعاد تأثیرگذار بر زندگی خانوادگی و اجتماعی شامل امنیت روحی و روانی خانواده و جامعه، امید به زندگی و آینده، رفاه و آرامش در دوران کرونا را دنبال کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان، هنر عکاسی را در برقراری ارتباط بی بدیل دانست و از شرکت کنندگان در این جشنواره تشکر کرد.

علاقه‌مندان آثار خود را در قالب موشن گرافی تا دهم آذر به این جشنواره ارسال کردند و هر فرد در بخش تک عکس سه اثر و در مجموعه عکس پنج می‌توانست به جشنواره ارسال کند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.