کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار  ۱۲.۴۷۸  میلیارد تومان بوده که از این مبلغ  ۴۴۳۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام  و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

کارشناس بازار سرمایه رباب وفایی گفت: با خبر مبنی بر جدی شدن دوباره واگذاری خودروساز‌ها تابلوی معاملات دیروز باافزایش تقاضا و ارزش معاملات همراه بود، اما متاسفانه  جو نااطمینانی و تردید باعث افزایش نوسان گیری در بازار شده که نتیجه‌ای جزء افزایش عرضه‌ها و منفی شدن نداشت.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، چشم انداز مبهم بازار در میان مدت باعث شده تا خریداران با دید بلندمدت فعلا نظاره گر باشند. خریداران با دید کوتاه مدت هم رو به بالا نمی‌خرد.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، خرید‌های حقوقی‌ها هم نقش حمایت کننده در منفی ها دارند و در اولین فرصت فروشنده می‌شوند  و  در واقع بنظر می‌رسد باچنین حرکت‌هایی بازگشت رونق به بازار زمان بر باشد.

او افزود: ارزش کل معاملات امروز بازار  ۱۲.۴۷۸  میلیارد تومان بوده که از این مبلغ  ۴۴۳۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام  و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است حقوقی‌ها ۵۹۶ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند.

وفایی گفت: امروز تعداد نماد‌های مثبت ۱۶۸ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۶۱۷ نماد بود. شاخص کل با افت ۱۲ هزار و ۷۴۳ واحدی به ارتفاع  ۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۳۲۹ واحدی رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۲۰:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
رئیس بورس راعوض کنیدوسط گرونی سقوط بورس؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
علی برکت الله
آخرین اخبار