تماشای فیلم برای خبرنگاران خراسان رضوی رایگان شد

 تماشای فیلم در سینما‌های مشهد، نیشابور و گناباد برای اهالی رسانه به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز «خبرنگار»، از فردا تا پایان این هفته رایگان شد.

فهیمه بهشتی صفت مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و یاد شهدای خبرنگار، گفت: تماشای فیلم در سینما‌های مشهد، نیشابور و گناباد برای اهالی رسانه به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز «خبرنگار»، از فردا تا پایان این هفته رایگان شد.

او افزود: در راستای تکریم خبرنگاران و اصحاب رسانه، تماشای فیلم برای خبرنگاران در پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، مهر کوهسنگی، برفی، سیمرغ، اطلس و پارک بازار در مشهد، سینما مهدوی در نیشابور و سینما شهر گناباد از ۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه رایگان شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: پذیرش اعضای خانواده خبرنگاران به همراه آنان در این مدت برای تماشای فیلم در پردیس‌های سینمایی مزبور تا چهار نفر به صورت نیم بها خواهد بود.

بهشتی صفت بیان کرد: این برنامه با هماهنگی گروه سینمایی و سمعی - بصری این اداره کل و همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و مدیران پردیس‌های سینمایی استان اجرایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.