فروش سینماهای خراسان رضوی در مردادماه از ۵۲ میلیارد ریال عبور کرد

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فروش ۵۲ میلیارد ریالی سینماهای خراسان رضوی در مردادماه امسال خبر داد.

سوسن محمدزاده رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای مردادماه تا ۳۱ مرداد سال جاری در مجموع ۲۱ فیلم در حال اکران سینما‌های استان ۱۲۳ هزار و ۴۵ مخاطب داشته است.

او افزود: این در حالی است که در مردادماه سال گذشته ۲۲ فیلم روی پرده در سینما‌های خراسان رضوی ۱۱۷ هزار نفر مخاطب داشته است.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص میزان کل فروش فیلم‌های در حال اکران در مردادماه سال جاری ادامه داد: ۲۱ فیلم روی پرده در مجموع ۶ هزار و ۴۶۳ سانس به فروش رفته که میزان فروش کل را به ۵۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون هزار ریال رسانده است.

محمدزاده با توجه به مقایسه میزان فروش سینما‌های خراسان رضوی نسبت به مرداد سال ۱۴۰۱ بیان کرد: ۲۲ فیلم روی پرده در مرداد سال گذشته در مجموع ۵ هزار و ۵۷۰ سانس به فروش رفته که میزان فروش کل را به ۳۵ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال رسانده بود.

او در پاسخ به این سوال که اکران چه فیلم‌هایی از مردادماه آغاز شده، تصریح کرد: اکران فیلم‌های «آخرین تولد» به کارگردانی نوید محمدی، «بی مادر» به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی، «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی، «دست‌انداز» به کارگردانی کمال تبریزی، «ستون ۱۴» به کارگردانی امیرحسین همتی، «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبدالهی و «نارگیل ۲» به کارگردانی سید داوود اطیابی در مردادماه آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.