رییس کل دادگستری استان سمنان:

چهار هزار وسیله نقلیه رسوبی در توقفگاه‌های دامغان و شاهرود ساماندهی شود

عبداللهی گفت: چهار هزار وسیله نقلیه موتوری رسوبی و غیررسوبی در توقفگاه‌های شاهرود و دامغان وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: تعداد ۲ هزار و ۹۲۳ وسیله نقلیه و تعداد یک هزار و ۲۶۴ مورد موتورسیکلت و خودرو رسوبی و غیررسوبی و در مجموع چهار هزار و ۱۸۷ مورد وسیله نقلیه موتوری تعیین تکلیف قانونی شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان با تاکید بر ساماندهی به قید تسریع پارکینگ‌ها و محل نگهداری خودرو‌های توقیفی، در اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه، به مدت ۵ ساعت از محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با توجه به دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه صادره از سوی رییس قوه قضائیه و به منظور حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت المال، بازدید از پارکینگ‌های نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان انجام شد.

وی ادامه داد: وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قوانین از قبیل قانون مجازات اسلامی، قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، قانون امور گمرکی، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده که تسریع در ساماندهی آن وسایل نقلیه و نحوه نگهداری آن ها، پیگیری می‌شود.

عبدالهی با اشاره به بخشی از تکالیف ضابطین عام در این دستور العمل افزود: توقیف وسایل نقلیه توسط مأمورین جزء در موارد مصرح قانونی و یا برابر دستور مقام قضایی ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.