استاندار قزوین گفت: با گذشت سال های متمادی ملت ایران همچنان پای کار آرمان ها و تعالی شعائر اسلامی ایستاده است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در یادواره شهدای خلبان استان قزوین گفت: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که چنین محفل‌هایی نباشد یا به صورت کم رنگ برگزار شود و ستاره‌های این مرز و بوم در پس ابر فتنه مخفی بشوند، برگزاری چنین برنامه‌ای جای سپاس دارد. 

وی افزود: ملت ایران، با بصیرت، هوشیاری، زمان شناسی و ولایت مداری مانند شهید بابایی‌ها و شهید لشگری‌ها همچنان پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده و نقش آفرینی می‌کنند. 

اعلایی گفت: ویژگی بارز شهیدان بابایی و لشگری و تمامی شهدا اخلاص آن‌ها بوده است و این شهدا با برخورداری از جوهره اخلاص به این جایگاه عظیم رسیده اند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ستاره‌های درخشان این مرز و بوم مسیر را نشان داده اند و باید در مسیر آن‌ها حرکت کنیم، اظهار داشت: برای ادامه دادن مسیر شهدا باید نیرو‌های انقلابی هم اخلاص را سرلوحه اقدامات خود کنند تا بدین وسیله جامعه در فضایی محبت آمیزتر و همگراتر پیش برود.

وی افزود: استان قزوین جمعیت قابل توجهی از کشور را ندارد، ولی این سطح از چهره‌های شاخص به ویژه در بین شهدا نشان از فرهنگ غنی، الهی و اسلامی این دیار است که مایه مباهات است و به طور قطع همچنان این مسیر در بین جوانان استان دنبال می‌شود و نسل‌های آینده نیز این ویژگی‌ها را سر لوحه خود قرار خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار