المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در قالب طرح مرشدان برگزاری می‌شود.

حسن فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت:المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در هشت رشته ورزشی، در دو بخش خانم‌ها و آقایان، در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌گردد و علاقمندان تا ۲۱ مرداد فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام از طریق کانون‌های بازنشستگی و شعب اقدام کنند.

او افزود: رشته‌های ورزشی این المپیاد در امسال برای آقایان شامل والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی بوده و برای خانم‌ها نیز این مسابقات در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون اجرا خواهد شد.

فلاح با بیان اینکه تمامی بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده که دارای بیش از ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۵ سال سن (برای خانم‌ها) باشند می‌توانند نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: علاقمندان تاتاریخ ۲۱ مردادماه فرصت دارند تا با اعلام مشخصات و رشته ورزشی فعالیت خود از طریق کانون‌های بازنشستگی و شعب تامین اجتماعی ثبت نام کنند.

او افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی هرساله بااجرای این قبیل برنامه‌های فرهنگی به دنبال افزایش نشاط اجتماعی و ارتقا سطح سلامت بازنشستگان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.