مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین گفت: راه اندازی نرم افزار موبایلی «یارآب» تحولی نوین در ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت به مشترکان ایجاد کرده است.

 داراب بیرانوندی مدیرعامل شرکت آبفای استان گفت: تمامی خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت به شکلی آسان و سریع از طریق  اپلیکیشن «یار آب» که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت این شرکت است، ممکن می‌باشد.

بیرانوندی اضافه کرد: این نرم افزار سال گذشته به بهره برداری رسیده و استان قزوین جز اولین شرکت‌های آبفای کشور است که ارائه خدمات را در قالب نرم افزار موبایلی در اختیار مشترکین قرار داده است.

وی تصریح کرد: مشترکین با نصب این نرم افزار می‌توانند نسبت به دریافت سوابق پرداخت آب بها، پرداخت آب بها، اعلام شماره کنتور و همچنین ایجاد کارتابل شخصی خود در میز خدمت جهت پیگیری تمامی درخواست‌های خدمات مشترکین و پرداخت‌های قبوض و اطلاع از روند پیگیری‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل آبفای استان قزوین یادآورشد:این خدمات همچنین بر روی سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به نشانی: www.abfaqazvin.ir  قابل دریافت است.

وی گفت: دریافت خدمات یادشده از طریق منوی میز خدمت سایت یادشده و ثبت نام در پورتال مشترکین امکان پذیر شده است.

بیرنوندی اظهارداشت: حذف مراجعه حضوری و مکرر، صرفه جویی در زمان و هزینه ایاب و ذهاب، سادگی و سرعت ارائه خدمات، امکان پیگیری پرونده‌ها و امکان ثبت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت از جمله ویژگی‌های استفاده از اپلیکیشن "یارآب" است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب به مردم عنوان کرد و خواستار پیوستن مردم شهر‌ها و روستا‌های استان قزوین به این اپلیکیشن شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.