۳۹ انبار ضایعاتی غیرمجاز در مشهد مهر و موم شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ٣٩ انبار ضایعاتی متخلف و غیرمجاز توسط ماموران کلانتری «سپاد» این کلانشهر شناسایی و مهر و موم شد.

 احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: طرح امنیت محله محور با محوریت شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه و با هدف کاهش سرقت‌ها و ساماندهی ضایعاتی‌های متخلف به مدت ۱۰ روز در محدوده منطقه «اسماعیل آباد، خیابان شهید طرحچی و خیابان کشاورز» اجرا شد.

او افزود: در این طرح ۳۹ انبار ضایعاتی که به صورت غیرمجاز فعالیت داشتند و اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه و برخی نیز اقدام به توزیع مواد در بین سارقان معتاد می‌کردند، شناسایی و پس از کسب مجوز‌های قضایی مهر و موم شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در بازرسی از این انبار‌ها مقادیر زیادی کالای مسروقه کشف و در تحقیقات از گردانندگان این اماکن غیرمجاز تعدادی زیادی از سارقان اموال نیز شناسایی و بیش از ۱۰ نفر تاکنون توسط ماموران کلانتری سپاد دستگیر شدند.

نگهبان بیان کرد: در راستای دستور العمل‌های طرح جامع امنیت محور و تاکیدات فرمانده کل فراجا، عملیات ساماندهی و پاکسازی مراکز ضایعات فروشی‌ها در سطح شهر مشهد به خصوص در مناطق حاشیه‌ای با قاطعیت استمرار دارد.

برچسب ها: مهر و موم ، ضایعاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.