تعزیرات حکومتی خراسان رضوی فروشگاه محصولات اپل در مشهد را مهر و موم کرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: فروشگاه تخصصی محصولات "اپل" در مشهد به دلیل تخلفات مختلف صنفی با دستور این اداره مهر و موم شد.

سید مرتضی مدنی گفت: در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر گرانفروشی و تخلفات مختلف از جمله تبلیغات خلاف واقع، پرونده تخلف تعزیراتی برای این واحد صنفی در برج مهر کوهسنگی تشکیل شد.

وی اضافه کرد: این واحد صنفی به دستور شعبه تعزیرات حکومتی مهر و موم شد و پرده تخلف نیز مقابل این واحد صنفی نصب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از شهروندان خواست تا با مشاهده هرگونه تخلفات صنفی و بهداشتی، گزارش شکایتهای خود را در سامانه ثبت شکایت به آدرس اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir/ ثبت کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شکایتها و تخلفات اعلامی رسیدگی و برخورد قانونی با متخلفان انجام شود.

اداره‌ کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ۱۴ شهرستان این استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری، اداره مستقل دارد.

حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه های بهداشتی، دارویی و درمانی و رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز در بخشهای دولتی و غیردولتی است.

بر اساس قانون تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفاتی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت، اختفا و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن فاکتور، اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری، اجرا نکردن تعهدات واردکنندگان و تولیدکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی، نداشتن پروانه کسب یا بهره‌برداری، فروش اجباری و اعلام نکردن موجودی در حوزه های یاد شده بر عهده این سازمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.