مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد

قطع ۳۶۳ انشعاب غیرمجاز آب در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز آب در استان شناسایی و قطع شده است.

 پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار داشت: وجود انشعاب‌های غیرمجاز در شهر‌ها و روستا‌ها علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی شرکت آب و فاضلاب، هزینه‌های هنگفت مالی و معنوی به شرکت تحمیل کرده که خدمات مستمر و مطلوب به مردم را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

وی با تاکید بر جدیت شرکت آب و فاضلاب در برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز افزود: با اقدام این شرکت در سال جاری تعداد ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شدند.

مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب ایلام با تاکید بر اینکه آبفا مسئول تامین آب خانه باغ‌ها و گلخانه‌ها ودام‌های سنگین نیست، بیان کرد: امسال برخورد با انشعابات غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و جدی شرکت آبفای استان در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نیز اقدامات موثری در شناسایی انشعابات غیرمجاز با مصرف بالا انجام شده است.

ناصری از مشترکان خواست در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب، مشترکین مرکز استان از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت (۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام (۲۲۳۰۱۴۱) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه‌ی مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده‌ی شهر و روستای خود شوند.

وی بیان داشت: برداشت غیرمجاز و غیرقانونی آب علاوه بر تخریب تاسیسات به خطر افتادن شرایط بهداشتی و آلوده شدن آب را نیز به دنبال دارد و حتی موجب اختلال در آبرسانی می‌شود، به طوری که مناطق گسترده‌ای از شهر با کم‌آبی و بی‌آبی مواجه می‌شود؛ بر همین اساس و با توجه به اثرات مخرب انشعابات غیرمجاز افزایش اقدامات در خصوص مقابله با این پدیده که نوعی آب‌دزدی محسوب می‌شود، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی از تعامل و همکاری مطلوب دستگاه‌های نظارتی در زمینه برخورد با متخلفان گفت: قاطعیت دستگاه‌های قضایی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آب دارد و امید است با کمک دستگاه قضایی، انشعابات غیرمجاز در سراسر استان را کاهش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.