مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تاسیس و راه اندازی هنرستان هنر‌های زیبا در شوشتر خبر داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با وزارت ارشاد، مجوز تاسیس و راه اندازی هنرستان هنر‌های زیبا در شوشتر صادر شد.

او با بیان اینکه ثبت نام از علاقه‌مندان از ۱۰ مرداد ماه امسال آغاز می‌شود، افزود: در کشور برای نخستین بار یک شهر، به جز مراکز استان‌ها دارای هنرستان هنر‌های زیبا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  می‌گوید: شوشتر از جمله شهر‌های تاریخی باستانی و مذهبی و البته فرهنگ مدار و هنرپرور در کشور است و با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای این شهر در حوزه فرهنگ و هنر و با هدف پرورش و کشف استعداد‌های هنری، در رشته‌های مختلف هنری ثبت نام از هنرجویان آغاز شده و این هنرستان از اول مهر بازگشایی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین کلاه کج  ادامه داد: راه اندازی هنرستان هنر‌های زیبا با هدف آموزش صحیح هنر توسط اساتید مجری و کاربلد و پرورش نسلی نو در عرصه هنر،    بدون شک تحولی عظیم در حوزه فرهنگ و هنر شوشتر رقم خواهد زد و افق‌های پیش روی فرهنگ و هنر این شهرستان را روشن‌تر می‌کند.

او  ضمن قدردانی از پیگیری‌های آقای سپهریان، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری مسعود حمیدی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان در تاسیس هنرستان هنر‌های زیبای شوشتر گفت: ۴ رشته برای سال نخست این هنرستان در نظر گرفته شده  و  با تلاش و همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و اداره آموزش و پرورش این شهرستان، از ابتدای مهر ماه امسال کلاس‌ها در شوشتر برگزار می‌شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: عناوین ۴ رشته هنری و شرایط دقیق ثبت نام علاقه‌مندان با هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به زودی اعلام خواهد شد و در نظر داریم آیین افتتاح این هنرستان را با حضور مسئولان کشور ی،    استانی، شهرستان و مردم و هنرمندان در شوشتر برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.