ایجاد ارتباط فناوران با صنایع بزرگ کشور مورد تاکید است

رییس مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: ایجاد ارتباط فناوران با صنایع بزرگ کشور و دستگاهها و مجموعه‌های دولتی و خصوصی، مورد تاکید است تا درهای این مجموعه ها بر روی اکوسیستم دانش‌بنیان باز شود.

رضا سلطانعلی زاده روز سه‌شنبه در نشست با نخبگان استان خراسان رضوی افزود: برداشتن شدن موانع و سد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در صنایع کلان کشور برای برقراری ارتباط با فناوران، رویکرد جدید معاونت علمی ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه‌ای به عنوان پیشران طراحی شده و تمام موضوعات کشور در آن احصاء شده است تا قابلیت استفاده از طرح‌ها و نظرات نخبگان نیز فراهم شود، با این حال ممکن است برخی از موضوعات مغفول مانده توسط نخبگان معرفی شود.

رییس مرکز راهبری ستاد‌های ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری بیان کرد: ۱۲ ستاد اقتصادی در موضوعات مختلف صنعتی در این معاونت تعریف شده است و ما نیز به عنوان سیاستگزار باید در حل مشکلات بین شرکت‌های دانش‌بنیان و تصمیم‌سازان ورود کنیم.

سلطانعلی زاده با اشاره به اینکه ستاد آب، اقلیم و محیط زیست با توجه به اهمیت این موضوع ایجاد شده است، گفت: با تعاملاتی که بین وزارتخانه‌های نفت، نیرو و همچنین دستگاه حاکمیتی انجام شده است، برای رفع چالش آب در کشور چاره‌اندیشی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.