معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: تحریم برای ما بستری ایجاد کرد که توجه بیشتری به حوزه‌های فناوری و توانایی‌های داخلی داشته باشیم.

جهاد دانشگاهیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهش جهاد دانشگاهی در ابتدای همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر این نهاد به برخی دستاورد‌های جهاد دانشگاهی در بازه زمانی کوتاه اشاره کرد و گفت:  در آذر ۹۷، ۱۰ طرح برتر جهاد دانشگاهی در زمینه کشاورزی، علمی، پزشکی و.. داشتیم.

پورعابدی درخصوص اعتبار تخصیص داده شده به این نهاد علمی و فرهنگی، بیان کرد: در بودجه کشور ۱۵ میلیون یورو برای اجرای ۳۱ طرح به جهاد دانشگاهی اختصاص داده شده است که امیدواریم این اعتبار با توجه به دستاورد‌ها، دو برابر شود.

او افزود: در جهت اثبات توانمندی‌های جهاد دانشگاهی جلسات متعددی با مسئولان مختلف داشتیم. در عرصه‌های بین المللی پژوهشگران برتری را داریم که جزو یک درصد دانشمندان جهان هستند.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در پایان گفت: فرصت‌هایی را پیش رو داشتیم که تلاش کردیم از آن‌ها بهره کافی را در راستای پیشبرد اهداف جهاد داشته باشیم. تحریم برای ما بستری ایجاد کرد که توجه بیشتری به حوزه‌های فناوری و توانایی‌های داخلی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار