سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری سمنان از ثبت تردد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان طی تیرماه سال جاری خبر داد.

مقیمی   در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از راهداری سمنان از تردد یک میلیون و۸۳۶ هزار و ۶۹۹ وسیله نقلیه در محورهای ورودی استان سمنان در تیرماه ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این ماه دو هزار و ۲۴۷ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۳ تیرماه سال جاری پرترددترین روز در این بازه زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۲۰ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در جاده‌های استان سمنان فعال هستند.

مقیمی با بیان ایکه رتبه تردد محورهای ورودی استان بیستم کشوری بوده و پرتردد ترین محور در این بازده زمانی محور ایوانکی- شریف آباد با تردد روزانه ۲۲ هزار و ۱۱۶ تردد وسایل نقلیه بوده است بیان کرد: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.