بر اساس تفاهم نامه همکاری بین سازمان انرژی اتمی و دانشگاه یزد، از ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در زمینه توسعه صنعت استفاده می‌شود.

شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی گفت: موضوع این تفاهم نامه، استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی توانمند فارغ التحصیل این دانشگاه است که به این منظور نیرو‌های توانمند، ورزیده شده و ماهر خود را در حوزه صنعت و در ارتباط با مجموعه سازمان انرژی اتمی و حوزه کاربرد پرتو‌ها افزایش دهند.
 
او افزود: طرح‌های مشترک کلان برای رفع نیاز‌های استان و کشور با همکاری دانشگاه یزد انجام می‌شود تا به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم آورده خوب علمی و اقتصادی برای استان و کشور داشته باشیم.

معاون سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: معتقدیم هر چه ارتباط بین صنعت و دانشگاه فشرده‌تر باشد، می‌توانیم توسعه در بخش هسته‌ای را در آینده‌ای نزدیک در استان یزد شاهد باشیم.

کلانتری رئیس دانشگاه یزد هم با اشاره به اینکه یزد یک استان معدنی و صنعتی است، گفت: امیدواریم با همکاری سازمان انرژی اتمی و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف بتوانیم مگاطرح‌هایی را برای توسعه استان یزد اجرا کنیم.

او افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یزد، می‌توانند با استفاده از دوره‌ها، پایان نامه‌ها، بهره مندی از اساتید راهنما و مشاور مشترک، بین دانشگاه و سازمان انرژی اتمی، ارتباط صنعت و دانشگاه را برقرار نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار