در آیینی نمادین با حضور رئیس بنیاد مستضعفان بهره برداری از ۱۰ هزارمین واحد مسکن محرومین کشور در روستای چور مریوان برگزار شد.

 

آیین بهره‌برداری از ۱۰ هزارمین واحد مسکن محرومین مشترک بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن امروز با حضور پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اسماعیل زاعی کوشا، استاندار کردستان در روستای چور مریوان برگزار شد.

بهره‌برداری از این واحد در قالب تفاهم‌نامه مشترک ۲۰ هزار واحدی ما بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد، در این مراسم ۸ واحد به بهره برداری رسید. سهم استان کردستان از این ۲۰ هزار واحد، هزار واحد است که تاکنون ۵۱۲ واحد آن به اتمام رسیده است.

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفین در آیین بهره‌برداری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی یک و نیم سال گذشته و در راستای اجرای تفاهم نامه احداث مسکن محرومین ما بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در سراسر ۱۰ هزار واحد احداث شد.

وی افزود: مجموع تعهدبرای ساخت این تعداد واحد هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

افتتاح ۱۰ هزارمین واحد مسکن محرومین کشور در کردستان

فتاح عنوان کرد: در حال حاضر هزار و ۴۵۰ واحد مشترک کمیته امداد و بنیاد مسکن و بهزیستی در حال ساخت است که عمده آن به اتمام رسیده و امیدواریم تا پایان به بیش از ده هزار واحد برسد.

وی با بیان اینکه این تعداد مسکن برای خانواده‌هایی است که به تنهایی توانایی احداث نداشته اند، خاطرنشان کرد: در همین راستا برای ساخت هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است و در مجموع سه هزار و ۲۰۰ میلیارد از طریق پرداخت تسهیلات و اهدای میلگرد رایگان برای ساخت این تعداد هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.