فرمانده انتظامی هندیجان از کشف ۲۵هزار لیتر قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ کاظم میرمقدم فرمانده انتظامی هندیجان در ارتباط بامبارزه باکشف قاچاق کالا و سوخت گفت: پرسنل انتظامی هندیجان توانستند دریک عملیات ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق راکشف وضبط نمایند.

او می‌گوید: در خصوص سرقت سیم‌های برق در هندیجان ۴ نفر که مبادرت به این کار نموده بودند به همراه یک قبضه سلاح ویک دستگاه خودرو توقیف وبه مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: در چند وقت اخیر درگیری خانوادگی که درهندیجان اتفاق افتاد باعث مرگ یک خانم شد، فرد قاتل اهل اهواز بود به همراه ۳ نفردیگر که بافرد قاتل همدستی و همکاری کرده بودند دستگیر شدند و پرونده متهمان پس از تکمیل تحویل مقامات قضایی داده شد.

سرهنگ میرمقدم با اشاره به کشف ۱۰ تن نبشی آهن که از دکل‌های فشار قوی برق بودند، گفت: پرسنل انتظامی توانست ۱۰ نفر مالخر که مبادرت به خرید اموال مسروقه می‌کردند دستگیر کنند که  پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند و همچنین ۱۰کیلو موادمخدر ازنوع تریاک و یک کیلوهروئین  نیز کشف شد.  

او افزود: از همشهریان تقاضا داریم هنگامی که قطعی برق بوجود می‌آید سریعا مراتب را به ۱۱۰ و ستاد انتظامی و کلانتری گزارش دهند تا بتوانیم از سرقت و سارقین سیم‌های برق جلوگیری نمائیم.

فرماندهی انتظامی هندیجان گفت: در مراسمی که باحضور فرماندار و سران عشایر برگزار شد از رئیس عشایر، طوایف و شیوخ خواسته شد که در مراسمات عزاداری، تشییع جنازه‌ها وعروسی‌ها از تیراندازی جلوگیری نمایند تا شاهد حوادث ناگوارنباشیم. همچنین سامانه تلفنی ۱۱۶نیروی انتظامی راه اندازی شده و از شهروندان درخواست داریم جهت گزارشات، پیشنهادات، تقدیر از پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی اطلاع رسانی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.