مدیر کل تامین اجتماعی استان قم گفت: ۱۰۰ درصد جرایم کارفرمایان فعال کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و اصناف و شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان مرداد بخشیده می‌شود.

عاشوری مدیر کل تامین اجتماعی استان قم در مراسم اختتامیه جشنواره «تامین اجتماعی و رسانه» با اشاره به بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم کارفرمایان بابت پرداخت نکردن حق بیمه کارگران گفت: کارفرمایان برای بهره مندی از این طرح می‌توانند تا پایان مرداد به پایگاه اینترنتی es.tamin.ir مراجعه کنند.

 محمد عاشوری فعال بودن کارگاه‌ها و عدم کاهش نیروی انسانی در سال جدید را دو شرط بهره‌مندی از این بخشودگی بیان کرد و افزود: کارفرمایان می‌توانند اصل حق بیمه را هم حداکثر در ۱۲ قسط پرداخت کنند.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی در در ادامه از ارسال ۵۴۱ اثر از ۵۲ رسانه به دبیرخانه جشنواره «تامین اجتماعی و رسانه» خبر داد و افزود: ۱۶ اثر حائز رتبه اول ۱۴ همکار رسانه‌ای به عنوان رتبه دوم و ۱۰ همکار در رتبه سوم معرفی شدند.

عاشوری رسانه ملی صدا و سیمای مرکز قم و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران را هم با عنوان دو رسانه برتر استان در حوزه تامین اجتماعی معرفی کرد.

 مجید فهیمی، امیرحسین یاوری، خانم‌ها مریم هامون، احمدپور و اعظم راونجی همگی از صدا و سیمای مرکز قم در این جشنواره استانی حائز رتبه شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار