سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم از اجرای طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، سجاد عمرانی گفت: به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ۱۷ اسفند ماه، طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان انجام خواهد شد.

او گفت: علاقه مندان برای شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به سامانه نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.samanpl.ir، از پرتال کتابخانه‌ها، از ساعت ۱ بامداد روز ۱۷ اسفند تا ۲۴ روز ۱۹ اسفند، نسبت به دریافت کد تخفیف عضویت رایگان اقدام کنند.

عمرانی با بیان این که کدهای تخفیف در لحظه برای افراد ارسال می‌شود،گفت: اعتبار کدها تا پایان امسال بوده و شامل هزینه صدور کارت نمی‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم همچنین گفت: با توجه به این که بیماری کرونا در دو سال اخیر در چند مقطع باعث تعطیلی کتابخانه‌های استان شد و تعدادی از افراد برای بازگشت منابع امانت گرفته شده به کتابخانه با تأخیر مواجه شدند، طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌ها نیز از ۱۱ اسفند ماه تا پایان سال فعال خواهد بود.

به گفته او به مناسبت هجدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همچنین اعیاد شعبانیه، برنامه‌های متنوع فرهنگی نظیر کتابخانه گردی و نشست‌های فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار