امدادی فر گفت:فرار مالیاتی ۲۷ میلیاردی در یک شرکت صوری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان کشف شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سهراب امدادی فر  مدیرکل امور مالیاتی استان قم با قدردانی از دستگاه قضايی استان گفت: اين فرار مالياتی در يک شرکت صوری در منطقه ويژه اقتصادی سلفچگان کشف شده است.

مديرکل امور مالياتی استان در تشريح اين فرار مالياتی اضافه کرد: متهم با خريد مواد پروتئينی از شرکت های توليدکننده و فروش آن در بازار آزاد، 27ميليارد تومان فرار مالياتی داشته که با پيگيری دادگستری و دادستانی به مدت 2سال، جرم وی اثبات شده و هم اکنون در بازداشت موقت به سر می برد.

وی ادامه داد: از آنجا که شرکتهای واقع در منطقه ويژه اقتصادی سلفچگان از معافیت مالیاتی برخوردارند، متهم با تاسيس يک شرکت صوری، از اين مزيت استفاده کرده بود.

امدادی فر با اشاره به اينکه به مبلغ 27ميليارد تومان، جريمه روزانه هم تعلق می گيرد عنوان کرد: به منظور بازگشت اين مبالغ و واريز به خزانه کشور، تعدادی از املاک وی، ضبط شده است.

مديرکل امور مالياتی از تشکيل تيم ويژه کشف فرارهای مالياتی در اين اداره کل خبر داد و گفت: فرارهای مالياتی سنگين تری نيز شناسايی شده که با اتمام عمليات به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 امدادی فر افزود: مودیانی که تا هشتم شهریور( پایان هفته دولت) اصل مالیات و جرائم غیر قابل بخشش را بپردازند، سایر جرائم آنها به میزان 100 درصد بخشیده می شود.

امدادی فر تاکید کرد: این طرح شامل اشخاص حقیقی و حقوقی، مالیات مستغلات سرقفلی و ارزش افزوده می شود.

وی یادآورشد: جرائم قابل بخشش مودیان شامل دیرکرد ، ارسال نکردن اسناد و مدارک مالیاتی و برخی موارد دیگر است که قابل بخشش است.

انتهای پیام/ح

کشف فرار مالیاتی ۲۷میلیاردی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار