استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم در مسیر طرح جوانی جمعیت گام‌های بلندی برداشته است.

غلامعلی حیدری در آیین نمادین اهدای زمین‌های رایگان طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای جوانی جمعیت و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام‌های بلندی از جمله اهدای زمین رایگان برداشته است.

وی افزود: جمعیت به ویژه جمعیت جوان عامل قدرت کشورهاست که این مهم در سال‌های گذشته در کشور مورد غفلت و بی‌مهری قرار گرفت، اما دولت سیزدهم درصدد جبران این کاستی است.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به دستور رهبر معظم انقلاب، دولت سیزدهم گام‌های بلندی در راستای جوانی جمعیت برداشته و مشوق‌هایی نظیر زمین رایگان برای خانواده‌های دارای سه فرزند درنظر گرفته است.

حیدری اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با اجرای قانونی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تهدید پیری جمعیت را در استان برطرف کنیم.

وی، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بزودی تعداد قابل توجهی از این واحد‌ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
حیدری افزود: کیفیت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن قابل مقایسه با مسکن مهر نیست و این موضوع در جلب رضایتمندی متقاضیان سهم بسزایی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۶ تير ۱۴۰۲
سلام من سه قلو دارم بهم زمین میدن
Netherlands
ساسان کریمی
۲۱:۳۷ ۲۵ تير ۱۴۰۲
منکه سه فرزند دارم چرا به من تعلق نگرفت