مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام دریافت زمین رایگان طرح جوانی جمعیت در روستا‌های استان خبر داد.

فرشید ریاحی از آغاز ثبت‌نام برای دریافت زمین رایگان طرح جوانی جمعیت در روستا‌های این استان خبر داد و گفت: متقاضیان با مراجعه به شعب شهرستانی بنیاد مسکن تشکیل پرونده دهند تا احراز شرایط آن‌ها بررسی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری افزود: واجدان شرایط که از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ دارای فرزند سوم یا بیشتر شده‌اند می‌توانند با مراجعه به شعب شهرستانی بنیاد مسکن تشکیل پرونده دهند تا شرایط آن‌ها بررسی شود و در صورتی که زمین مورد نیاز در آن روستا وجود داشته باشد عملیات واگذاری سریع‌تر آغاز شود، اما اگر زمین وجود نداشته باشد باید از زمین‌های ملی به بافت روستا الحاق شود.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: در صورت وجود متقاضی واجد شرایط و تامین زمین مناسب از نظر بنیاد مسکن هیچ‌گونه محدودیتی برای واگذاری زمین به هر تعداد متقاضی موثر وجود ندارد.

ریاحی در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: این طرح بزرگ دولت سیزدهم در روستا‌های استان بدون وقفه در دست اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
والا به مسکن وشهر سازی رفتیم گفتن بنیاد مسکن .ب دهیار روستا میگم میگه طرحی نیومده ما که فاصلمون تا شهر ۱۰ دقیقه هست خوب تو شهر بدن میخان ندن بهونه نیارن مردمو سر کار نزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
من رفتم بنیاد مسکن لردگان مسئولش گفت به کاربری نداره