شناسایی و پلمب مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل شناسایی و پلمب شد.

رامین نسیمی دوست گفت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات دندانپزشکی، شناسایی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه این مرکز با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد، می گوید: فرد متخلف برای رسیدگی به موضوع و وضعیت پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

به گفته او، انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست با بیان اینکه دانشگاه در راستای تأمین سلامت مردم با هیچ فردی مسامحه نخواهد کرد، گفت: تأمین امنیت جسمی و سلامت شهروندان در خط مقدم اقدامات دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل می گوید: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.