معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ۲۴ مرکز متخلف و غیرمجاز دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان و طب سنتی در سطح این استان پلمپ شد.

محمدرضا رضایی بنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل امروز در حاشیه بازرسی و نظارت هیئت قضایی، انتظامی و تعزیرات حکومتی استان از مراکز مرتبط با حوزه سلامت و درمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  افزود: این تعداد مراکز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون و با همکاری دستگاه های مربوط پلمپ شده است.

وی گفت: این مراکز بدون صلاحیت حرفه ای و بدون داشتن مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح در محیط های غیراستاندارد و غیربهداشتی و بدون داشتن مبادرت به ارایه خدمات درمانی، دندانپزشکی، طب سنتی، حجامت و تزریقات و پانسمان می کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: در بازرسی از این مراکز مقادیر قابل توجهی تجهیزات و مواد دندانپزشکی، داروهای غیرمجاز، داروهای ضد درد، سرنگ های غیرمجاز، وسایل غیربهداشتی حجامت و داروهای خارج از چرخه کشف و ضبط شده است.

رضایی بنا با تاکید بر اینکه متولیان عرصه سلامت استان در راستای حفظ و تامین سلامت جامعه، بدون هیچ اغماض و گذشتی قاطعانه برخورد می کنند، افزود: در این زمینه انتظار داریم مراجع ذیصلاح نیز به همراه مردم استان دانشگاه علوم پزشکی را در این امر مهم و حساس یاری کنند.

انتهای پیام/ع

پلمب مراکز غیر مجاز دندانپزشکی و طب سنتی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.