پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز و معرفی متصدی آن به مرجع قضایی خبر داد.

دکتر رامین نسیمی دوست گفت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان، روز گذشته یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات دندانپزشکی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می گوید: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع است و این قبیل امور باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

او از مردم خواست هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش کنند.

هفته گذشته نیز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از پلمب یک مرکز غیرمجاز زیبایی به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و تزریق غیرمجاز ژل و بوتاکس خبر داد.

پیش‌تر نیز ۱۳ مرکز غیرمجاز دندانسازی و لابراتوار پروتزدندانی و دندانپزشکی در استان اردبیل پلمب و با عوامل و متصدیان آنها برخورد شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.