رضا شروین بدو، با توجه به آمار روزانه مراجعین که بین یک هزار تا بیش از ۳ هزار بیمار از نقاط مختلف کشور هستند، درمانگاه را بسیار فعال دانست و در مقایسه با درمانگاه قبل افزود: خدماتی که در این چهار طبقه به بیماران ارائه میشود نسبت به درمانگاه قبل که در یک طبقه بود به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقا یافته است.
رئیس بیمارستان گفت: تعامل خوب تیم درمانگاه شامل رئیس، مدیر و سرپرستار از نقاط قوت این بخش است و با برگزاری جلسات مکرر درون بخشی و اعلام نتایج جلسات به هیأت رئیسه بیمارستان نقاط قوت این بخش تقویت خواهد شد. همچنین جهت رفع چالشها در این جلسات از واحدهای مربوطه مانند امور عمومی، IT و سایر واحدها به تناسب دعوت شود تا فرآیند امور و پیگیری تسریع یابد.
وی ادامه داد: با کمبود منشی نیز مواجه هستیم و باید بیشتر بر روی آموزش، نسخه الکترونیک و اعتبار بخشی تمرکز کنیم.