مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: پیشنهاد شده که به طرحی با عنوان بازنشستگی دوم عمل کنیم که با بازگشت به تولید این افراد بخشی از معیشت بازنشستگان هم تامین شود.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه این هفته به نام تامین اجتماعی نام گذاری شده که هفته تکریم مردم است گفت: باید با توجه به وظایفی که بر دوش داریم به مردم خدمت کنیم تا زندگی آسانی داشته باشند.

موسوی گفت: اولین نکته که باید به آن توجه شود این است که بازنشستگان سرمایه‌های مهم یک کشور هستند، زیرا آثار اقدامات بازنشستگان باعث رشد و تعالی کشور شده و باید از ظرفیت عظیم در بدنه بازنشستگان به نحو احسن استفاده شود.

وی اظهار کرد: یکی از دلایل تکریم خانواده و بازنشستگان تقویت عنصر خانواده است، زیرا این عنصر تمدن ساز است و جایگاه افراد پیشکسوت در راستای اعتلای کشور مورد استفاده است.

موسوی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت به شکل عالی استفاده کنیم و در بخش‌های راهبردی مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: در برنامه هفتم کشور یکی از پیشنهادات سازمان تامین اجتماعی این است که از ظرفیت بازنشستگان استفاده مفید و جایگاه این افراد تکریم شود.

موسوی عنوان کرد: ۵۰ درصد از بازنشستگی‌ها در کشور پیش از موعد است و بر اساس قوانین کشور اتفاق افتاده و باید در مقام اجرای قانون بپذیریم.

وی گفت: سوال مهم این است که آیا این ظرفیتی که به موجب بازنشستگی قابل استفاده است به خوبی استفاده می‌شود؟ در صورتی که بخش‌های مختلف کشور به این ظرفیت نیاز دارد.

موسوی گفت: پیشنهاد شده که به طرحی با عنوان بازنشستگی دوم عمل کنیم که با بازگشت به تولید این افراد بخشی از معیشت بازنشستگان هم تامین شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: امیدواریم جایگاهی که بازنشسته می‌تواند در اعتلای تمدنی نقش داشته باشد ما این جایگاه را مستقر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۴ تير ۱۴۰۲
بازنشستگی پیش از موعد خیلی خوب هست لااقل دوتا جوون میره سر کار
آخرین اخبار