خدمات تأمین اجتماعی افزایش می‌یابد

توسعه مراکز اورژانس و تأسیس درمانگاه تخصصی از جمله طرح‌های عمرانی و خدماتی تأمین اجتماعی خراسان شمالی است.

مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد در این بازدید‌ها گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع و با ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی افتتاح می‌شود.

صدرمنش افزود: انبار دارویی بعنوان بزرگترین انبار دارویی استان در زمینی به مساحت ۱۶۵۰ متر مربع و با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی و نیز صرف ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است و همچنین بازسازی و توسعه اورژانس از ۷۰۰ متر به ۱۳۰۰ متر مربع و افزایش دوبرابری تعداد تخت و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی هم یکدیگر از طرح‌های عمرانی تامین اجتماعی است.

یزدانی مدیرکل تامین اجتماعی استان هم با اشاره به برخورداری ۳۵ درصد از جمعیت استان معادل ۳۶۰ هزار نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر بیمه شدگان تامین اجتماعی از ۱۸ نوع خدمت این بیمه بهره مند می‌شوند و طرح‌های جدیدی از جمله افزایش خدمات بیمه‌ای دانشجویان و نیز ارائه ۸۰ نوع خدمات غیرحضوری و در بستر فضای مجازی از طریق برنامه تامین من به این مجموعه افزوده شده است.

در آغاز هفته تامین اجتماعی، جمعی از مسئولان این دستگاه به دیدار پرستاران بیمارستان و کارگران طرح‌های عمرانی تامین اجتماعی رفتند و از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.