مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: طی سه ماهه نخست امسال، به ۵۷۰ مطالبه شهروندان در سامانه ۱۳۷ پاسخ داده شد.

نرگس فرهادی اظهارداشت: پاسخگویی به مطالبات شهروندان از طریق تلفن ۱۳۷ و سامانه در شهرداری شهرکرد انجام می‌شود، اما برخی مطالبات نیز در فضای مجازی منتشر می‌شود که این موضوعات نیز رصد و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شوند.

وی افزود: بیشترین مطالبات در حوزه آسفالت معابر، فضای سبز و سدمعبر و اجراییات می‌باشد که با اجرای طرح نهضت آسفالت مطالبات در حوزه آسفالت کاهش یافته است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد بیان کرد: در راستای پاسخگویی سریع به مطالبات مردمی در سازمان‌های ۹ گانه شهرداری و مناطق کاربرانی برای سامانه ۱۳۷ معرفی و آموزش داده شده است که این امر رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.


بیشتر بخوانید


فرهادی ادامه داد: قطعا تا رسیدن به نقطه ایده‌آل و جلب رضایت کامل شهروندان فاصله داریم، اما در برخی تماس‌ها شهروندان از شهرداری به دلیل رفع مشکل در اسرع وقت قدردانی می‌کنند.

وی گفت: رسیدگی به مطالبات مردمی در اولویت کاری است، اما از شهروندان تقاضا می‌گردد تا همکاری لازم را با مدیریت شهری به عمل آورند تا بتوانیم شهر زیباتری داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.